duminică, 15 ianuarie 2012

Provocarea nr. 22 - Căldura casei

Cu această lucrare particip la Provocarea nr. 22 - Căldura casei organizată de Scrapper in Romania

     Pentru realizarea acestei teme am fost inspirată de faptul că, pentru mine, o casă primitoare și călduroasă trebuie să fie plină de flori gingașe. Sper să vă placă.

30 de comentarii:

  1. atat de elegant si foarte...artistic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumossss! Imi place foarte mult, mai ales ca nu are decat doua culori iar mie imi plac la nebunie tablourile de acest fel. Felicitari multe si succes la provocare! Am observat ca are si semnatura, ca un adevarat tablou de artist. Chiar zilele trecute ma intrebam daca nu cumva ar trebui semnate si tablourile quilling, la fel ca cele de pictura. uite ca tu ai facut-o deja. Bravo.
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos este Laura!! Ca un cantec:)
    bafta la provocare
    rux

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Svetlana, Valy si Rux pentru comentariile frumoase postate aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. O lucrare cu foarte mare gingasie!!!Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos tabloul Laura! Esti foarte talentata si ai multa rabdare:) Am facut si eu quilling dar din pacate nu mai am rabdarea necesara. Trebuie sa recunosc insa ca merita efortul o creatie asemenea celei de mai sus! Iti doresc multe realizari in 2012!
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Iulia...e adevarat...trebuie rabdare multa dar mie imi place tare mult sa fac quilling pentru ca ma relaxeaza.In Noul An sa ai parte de tot ce e mai bun:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Lindos seus trabalhos!
    Me encantei com os acessórios!

    RăspundețiȘtergere
  9. O lucrare superba, Laura!!! Imi place si combinatia de culori. Bafta la provocare!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa lucrare. Impodobeste frumos o casa. Si culorile alb si rosu te duc cu gandul la sarbatoarea primaverii care vine...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca iti place ileana-carmen...e adevarat parca aminteste de primavara si de luna lui martisor :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos este tabloul.Foarte deosebit si delicat.Imi place foarte mult.Felicitari!Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari , laura, acelasi gand imi inspira si mie "caldura casei", flori pe peste tot!

    imi place si desenul blogului, incearca sa ajustezi marginile, sa nu-ti mai pice textul pe desen , altfel e ok!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Elena :) Partea tehnica( adica cu postatul si alte lucruri) nu o fac eu caci nu prea ma pricep, ma ajuta cineva ... asa ca ma multumesc cu ce este :) Sper ca pe viitor sa invat sa fac si treaba asta. Te pup si iti urez mult succes si tie daca participi la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba ..felicitari!
    este foarte elegant modelul.Bafta multa la provocare!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu stiu cum reusesti dar fiecare e ca un mic tablou in miniatura. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Esti o draguta Laura ca intotdeauna. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc mult de tot!!! Toate sunteti niste fete minunate si foarte talentate!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Draga mea, vreau sa iti ofer un premiu virtual :) Am scris despre el pe blog :*
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  20. Iti multumesc din suflet Rux pentru gestul tau :) Te imbratisez cu mare drag!!! :)

    RăspundețiȘtergere

Ceas