duminică, 27 noiembrie 2011

Provocarea nr. 20 - Mov și lila

Cu aceste bijuterii particip la Provocarea nr. 20 - Mov și lila organizată de Scrapper in Romania



21 de comentarii:

  1. Foarte frumos Lauta.
    Un set superb. Bafta la provocare

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos Veronica...și tu faci niște lucrări extraordinare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super frumos. Pandantivul seamana cu o bufnita sau mi se pare mie? Bafta la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superb setul Laura >:D<
    Bafta la provocare :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor...Ronnie daca ma uit bine parca seamana cu o bufnita :)))). Imi pare rau ca in poza nu se vede asa de frumos...parca nici culorile nu sunt la fel. Eu ma bucur ca va place :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cerceii si colierul sunt foarte frumoase. Cat despre poze...stai linsitita, si eu am aceeasi problema, nu pot surprinde deloc cu adevarat frumusetea si culoarea reala a lucrarilor. Acum sunt in cautarea aparatului de fotografiat ideal :)
    succes la provocare si felicitari pentru lucrarea asta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc tare frumos pentru cuvintele frumoase si pentru incurajari. Mult succes si tie la provocare daca participi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Puteam sa jur ca am comentat:O - cred ca am uitat sa apas butoanele hahaha!!!!
    Cine spune ca din hartie nu se pot face adevarate opere de arta??? Bafta multa
    rux:P

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumos stii sa combini quillingul cu margelitul. :)
    superbe biju-urile. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Amy...Adevarul este ca mi-as dori tare mult sa invat sa margelesc; in sensul acesta am vazut niste lucrari minunate, dar mai am fooooaaaarte mult pana sa imi reuseasca si mie astfel de minunatii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Thanks for ur nice words in my blog...u have some lovely creations in ur blog....Am happy to b ur follower

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru minunatele bijuterii! Inca o dovada ca si din hartie se pot crea opere de arta!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Laura te-ai intrecut pe tine insati. Frumoasa si muncita lucrare. Iti doresc mult succes la provocare si in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc mult de tot pentru aprecieri. Mult succes si voua :)

    RăspundețiȘtergere

Ceas