luni, 26 septembrie 2011

Provocarea #18 - Noapte de vară

 Provocarea #18 - Noapte de vară 
organizată de Scrapper in Romania

23 de comentarii:

  1. vai ce compozitie frumoasa:D!!!!
    imi place foarte mult cum ti-a iesit!
    bafta la provocare

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Rux esti draguta ca de obicei...pentru mine aceasta a fost cea mai grea tema de pana acum...eram pur si simplu NEHOTARATA. Multumesc frumos pentru urare.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta este Laura! Atat de plina cu tot ce este in natura, are cer albastru, verdeata, lumina de la stele si fluturasi zglobii :). Felicitari si bafta la provocare!
    http://magiabucuriei.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Pur si simplu te cuceresc detaliile... Ciupercutele mici mici sunt adorabile iar copacii si stelele ti-au iesit perfect.
    Felicitari & succes !! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc frumos fetelor si la fel va urez si voua multa bafta la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place rama ta, Laura! este ff vesela si plina de culori pozitive! bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow..e foarte frumoasa.Ai folosit niste culori superbe.
    Bafta la provocare!!
    Pupici,
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte bucuroasa ca va place creatia mea si cu cea mai mare sinceritate va urez si voua mult succes! Pe aceasta cale ii multumesc si Dianei de pe Timpul liber - DIDIX care a postat un mesaj tare frumos si pe care am reusit sa il vizualizez doar pe mail.Nu stiu de ce nu a ramas postat si aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa lucrare. Felicitari si succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draguta ca de obicei.Multumesc ileana-carmen.Succes si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Laura! Cred ca este cea mai complexa lucrare, cea mai ordonata, vesela si chiar cea mai frumoasa lucrare prezentata la tema "Noapte de vara". Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc Amy pentru frumoasele tale cuvinte si ma bucur sincer ca lucrarea mea ti-a lasat o impresie asa de placuta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Laura, dupa poza de la profil, aveam impresia ca te stiu, "din vedere", dar nu puteam sa te asociez cu ce-ti iese din maini.
    Lucrarea asta o sa ma marcheze definitiv, si cand o sa mai vad "Laura Olar" o sa-mi vina clar in minte superbul tau quilling "Noapte de vara".
    Numai ca, imi place atat de tare, si cred ca daca ai pune o poza in rama, privirea va fi atrasa de decor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Paula si sunt mai mult decat onorata de faptul ca iti place lucrusorul meu...vreau sa stii ca si eu te admir foarte mult pentru tot ceea ce faci. Ai niste maini de aur.:)

    RăspundețiȘtergere
  15. E minunata, Laura! E atat de plina de culoare, pot auzi copacii respirand in noapte parfumul florilor, vegheati de lumina stelelor!
    Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult Kiddo si succes de asemenea si tie!

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata superb!!!!Felicitari pentru asa o minunatie.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  18. Esti tare draguta micaela...multumesc mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. eram convinsa ca ti-am lasat un comm aici, dar mi-am amintit ca in ziua aceea nu am reusit sa trimit comm pe nicaieri, asa ca revin sa-ti spun ce deja stii: ai realizat un tablou plin de fantezie, magie, poveste, ce sa zic, nu mai pot dupa el, felicitari!

    imi place si desenul blogului!

    RăspundețiȘtergere
  20. Esti tare draguta Elena si sunt mai mult decat incantata ca iti place cum arata designul blogului! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vai, cat de multa buna dispozitie induce! Am rasfoit putin blogul tau si te admir pentru rabdarea de care dai dovada. Si creste inima in mine la gandul ca esti maramuresanca de-a mea :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc...in mod normal dupa cartea de identitate sunt baimareanca!

    RăspundețiȘtergere

Ceas